رواية اميرتي ذات النقاب الفصل الثامن 8 بقلم اية فيصل


 رواية اميرتي ذات النقاب الفصل الثامن 8 بقلم اية فيصل 

#أميرتي_ذات_النقاب 

part:(8)


الشرطه اخدت عبدالله ورجالته ع الحبس


عمر: اخد أحمد  ع المستشفى

زهراء: قاعده واحده أحمد في حضنها وبتعيط 


واخيرا وصلوا المستشفي 

بلال: حد يساعدنا بسرعه فين الدكتور أحمد بينزف جامد 


الدكتور: دخلوه بسرعه ع اوضه العمليات 


عمر: أنا هتصل ع عمو حسين  


بلال: راح عند زهراء كفايه عياط بقاا احمد قوي ومش هيحصله حاجه امسحي دموعك يلا أنا مش قادر اشوفك بتعيطي


زهراء: أنا السبب كل ده بسببي لو مكنش جه انقذني مكنش حصله ده كله 

بلال: مش أنتي السبب وان شاء الله أحمد هيقوم بالسلامه 


العيله كله وصلت المستشفى 

الهام: أبني فين يا عمر هو كويس رد عليا أحمد فين بلال أنت اتكلم أحمد كويس صح 

بلال: اهدي يا طنط الدكتور جوه وهيطلع يطمنا 

الهام: ابني أنا عاوزه ابني اهااا يا بني 

حسين: اهدي يا الهام أنا عارفه احمد ابني قوي وهيرجعلنا بالسلامه بإذن الله 

أسماء: زهراء أنتي كويسه يا حببتي حصلك حاجه 

زهراء: اترمت في حضن أسماء وفضلت تعيط 

أسماء: اهدي يا روحي متخفيش  أحمد هيبقا كويس أنا متاكده مش هيسيبنا هو وعدنا 





الجد بركات: أنا حفيد هيرجعلي مش هيحصله حاجه أحمد هقوم لنا بخير وسلامه 


عند نور واقف في جمب لوحدها وبتعيط 

نور: كل اللي حصلهم ده بسببي يارب قوم احمد بالسلامه هو ميستهلش كل ده أنا السبب لو رحت معاهم مكنش حصل ده كله يارب يارب احمد يقوم بالسلامه 


خرج الدكتور والكل جري عليه حسين: طمني يا دكتور ابني بخير صح 

الدكتور: اهدي حضرتك الحمدلله  الرصاصه جات في كتفه وقدرنا نطلعها وهو بخير 


الهام: أقدر ادخلعه 

الدكتور: هننقله ع اوضه عاديه وتقدري تشوفيه عن اذنكم


الكل الحمدلله يارب الحمدلله

 بعدشويه الكل دخل عند أحمد


الهام:حمدلله علي سلامتك يا حبيبي 

حسين:حمدلله علي سلامتك يا بني

أحمد:الله يسلم حضرتك انا بخير  

اهو متقلقوش 

الجد بركات:حمدلله علي سلامتك يا حبيب جدك

أحمد:الله يسلمك يا حبيبي 

زهراء:أحمد خوفتني عليك انا آسفه انا السبب اهي اهي 

أحمد:بطلي هبل انتي بنتي مش اختي وبعدين انا قدامكم اهو يعني اتحمم وارقص عشان اثبتلكم 😂


عمر:حمدلله علي سلامتك يا صحبي 

أحمد:الله يسلمك يا عمر 

بلال:حمدلله علي سلامتك يا برو خوفتنا عليك يسطاا 


أحمد: الله يسلم يا بلال

احم ماما هي نور فين 

الهام:معرفش يا بني كانت معانا واقفه  بره 

أسماء:انا هروح اشوفها 

نور:قاعده ع الكرسي من بره وبتعيط 

أسماء:نور انتي هنا تعالي  أحمد عاوز يشوفك





نور:راحت مع اسماء 

الهام:يلا بينا احنا نشوف الدكتور ونطمن ع حاله أحمد

الكل طلع 

أحمد:تعالي يا نور لا ع الكرسي اللي جمبه تعالي اقعدي 

نور:مكسوفه اوي وبتفرك في ايديها وراحت قدت جمبه 

أحمد:متقلقيش انا كويس 

نور:أنا آسفه كل ده بسببي واوعدك انا همشي ومش هسيبلك مشاكل تاني 

أحمد:اسكتي متخلنيش اقوم اضربك انتي مراتي عفكره ومن واجبي احميكي وده بيتك يعني مش هتمشي منه وبعدين انا عاوز اشوف وشك انا زي جوزك برضوا 😂😉


نور:رفعت النقاب

أحمد:😮 معقول انا متجوز القمر ده اللهم بارك اي الحمال ده وقال في نفسه ازاي ده انا كنت فاكرها شبه داده سندس فاق أحمد من افكاره 

نزل بسرعه قبل محد يدخل الجمال ده محدش يشوفه غيري 


عند عيله أحمد نزل عمر وبلال وجابوا اكل للكل 


عمر: اتفضلي يا طنط كلي 

الهام: شكرا يا حبيبي أنا مش جعانه 


عند الدكتور

حسين: نقدر ناخد أحمد معانا انهارده 

الدكتور: لا لازم يفضل انهارده هذا تحت المراقبه وبكره أن شاء الله هكتبلك خرج 

 حسين:شكرايادكتور........ 

ستووووب

بقلم آية فيصل 

                     الفصل التاسع من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×